Vintage - odsłona druga

22:36

Znowu mnie wzięło.
Po prostu nie mogłam  się powstrzymać, bardzo spodobał mi się obrazek


więc znalazł swoje miejsce na kolejnej skrzyneczce w stylu vintage.


Wierzch pudełka okleiłam brązowymi rureczkami, leciutko później pozłoconymi.
Całość wypleciona z rurek z nadrukiem gazetowym. Górny warkocz oraz koralik do zapięcia zostały doklejone klejem na ciepło.

Obrazek to wydruk komputerowy z drukarki atramentowej zabezpieczony jak zwykle lakierem olejowym, stąd wrażenie szkła na wierzchu.

A środek wykleiłam białą tapetą, którą na koniec pomalowałam brązową bejcą do drewna.

Takie skrzyneczki są bardzo wdzięczne w robocie, dają dużą satysfakcję i całkiem fajnie prezentują się na biurku czy toaletce.

Mogą być ciekawym prezentem dla nowożeńców czy nowo narodzonego dziecka, jeśli pokusicie się o wydruk odpowiedniego zdjęcia - ślubnego czy noworodka.

powodzenia

You Might Also Like

3 komentarze