Komentarze pod postami

08:45

Moi drodzy

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że przybywa osób obserwujących bloga a i tych odwiedzających jest coraz więcej.
Witam Was wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że będziemy odwiedzać się regularnie (a więc wpraszam się bezpardonowo na Wasze blogi).

Mam sygnały, że niektóre osoby mają problemy z wpisywaniem komentarzy.
U mnie też tak było, nie mogłam komentować innych blogów. Walczyłam z tym okrutnie szukając przyczyny, byłam już bliska rozpaczy i ... znalazłam na angielskim forum wyjaśnienie.

Otóż to przeglądarka Internrt Explorer jest powodem tego zamieszania.

Nie chcę wnikać w szczegóły techniczne, bo się na tym zwyczajnie nie znam. Poradzono mi, bym zmieniła przeglądarkę i tak zrobiłam.

Zainstalowałam darmową Mozillę Firefoxa i już, po kłopotach.
Jeśli więc nie możecie komentować postów na blogach, spróbujcie otworzyć je w innej przeglądarce, a nuż pomoże.

pozdrawiam 

You Might Also Like

10 komentarze