Troszkę o blogowaniu

14:02

Moi Drodzy !


Bardzo jest mi przyjemnie, iż coraz tłumniej i częściej zaglądacie na mojego bloga.
Przybywa również osób stale go obserwujących - witam Was wszystkich serdecznie i zapraszam do rejestrowania się w tej grupie osób.
To sprawia, że z wielką ochotą przedstawiam Wam moje nowe i te trochę starsze prace.
Część z nich, często pogrupowaną tematycznie opisuję w kolejnych postach.

Dla ułatwienia wyszukiwania konkretnego postu połączyłam je w grupy w moich tematach na blogu na pasku bocznym bloga.

Zachęcam do komentowania postów - Wasze opinie są dla mnie bardzo cenne, staram sie wyciągać wnioski z tego co piszecie i służyć pomocą.

Komentarz można wstawić poprzez klikniecie słowa  komentarze pod każdym postem.
Następnie należy wybrać komentarz jako czyli profil z którego komentarz ma byc dodany. Jeszcze mała weryfikacja i Wasz wpis będzie widoczny pod postem lub pod dodanymi wcześniej komentarzami.
O problemach z komentarzami pisałam wcześniej, więc jeśli Wasz komentarz się nie pojawi, zajrzyjcie  tutaj.

Wszystkie moje rękodzieła można obejrzeć w galeriach tematycznych umieszczonych na górze strony, takich jak Papierowa wiklina i inne.
Każda galeria zawiera archiwum prac - do podziwiania oraz część aktualną ze zdjęciami oraz z wejściem do posta - poprzez kliknięcie zdjęcia -  opisujacego daną rzecz lub grupę prac.

Sukcesywnie przygotowuję dla Was instrukcje krok po kroczku opisujące dokładnie sposób wykonania niektórych moich prac. Oprócz opisów zawierają wiele przeglądowych zdjęć i porad.
Jeśli chcielibyście zobaczyć instrukcje wykonania konkretnej pracy - napiszcie do mnie na adres mailowy magdakomar@onet.eu lub zamieśccie prośbę w komentarzu - postaram się w miarę wolnego czasu sprostać zadaniu.

Wiedzę "na żywo" w moim wykonaniu możecie otrzymać na kursach prowadzonych przeze mnie w różnych miejscach kraju. O niektórych z nich będę na bieżąco informować w specjalnym banerku na stronie głównej.

Przygotowałam także coś w rodzaju sklepiku, gdzie obejrzycie moje prace, które aktualnie można przygarnąć. Podane w nagłówkach ceny są orientacyjne i wyznaczają granice negocjacji.

Zapraszam wiec raz jeszcze do odwiedzania mojego miejsca w sieci, a ja z najwieksza ochota złożę Wam rewizytę.


pozdrawiam

You Might Also Like

1 komentarze