Różyczki w filiżance

09:20

Witam

Zaróżyczkowałam się. 
Wkładam moje ukochane kwiatki, gdzie się da więc i filiżankom się dostało. A że okres komunijny takie kompozycje cieszę się sporym powodzeniem.

Filiżanki wyplatałam w całości splotem ósemkowym z gwieździstym dnem a jako wzornik posłużyła mi porcelanowa miska do płatków. Plotłam od razu kolorowymi rurkami. Coraz częściej przekonuję się do malowania rurek przed wyplotem, gdyż bardzo skraca to czas uzyskania gotowej pracy. Ponadto takimi sztywnymi rurkami super się plecie.

Do wszystkich filiżanek użyłam różyczek w jednolitym kolorze. Na jedną filiżankę potrzeba około  20 kwiatków. Kula styropianowa jest nieco większa niż w drzewkach, o ile dobrze pamiętam o średnicy 15 centymetrów.

Aby ukryć prześwity pomiędzy różyczki powciskałam sizal. Jeśli macie kolorowe rurki taki prezent przygotujecie w jeden wieczór.








Filiżanki z kwiatami z powodzeniem zastąpią bukiet z kwiaciarni, są dobrym prezentem na chrzciny (wtedy są ustrojone adekwatnie do płci dziecka), komunię św czy imieniny oraz na zbliżający się Dzień Mamy.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze