Folk

11:55

Witam

Wzięło mnie na folk. 
Galeria "Niespodzianki" w Wejherowie pokazuje tyle przepięknych prac z wzorami kaszubskimi więc musiałam spróbować wykorzystać motyw kaszubski w moich szkatułkach.

I tak powstały dwa zamykane pudełeczka - na początek :)

Spore okrągłe pudełko wyplecione z rurek z papieru ksero, białych i kolorowych. Kolorystyka ścianki nawiązuje do kolorów motywu kaszubskiego.

Wydrukowany wzór kaszubski nakleiłam najpierw na białą tapetę dzięki czemu uzyskałam wypukłą strukturę wieczka. 
To rozwiązanie zaczerpnęłam z blogu  klimatymoje.blogspot.com.
 Dno pudełka tez jest po kaszubsku !
 

I drugie pudełko takie samo wielkością lecz w innej kolorystyce.

Tu zastosowałam splot 4 rurkami tzw. "diamentowy". A na wieczku motyw, który mnie osobiście bardzo przypadł do gustu.

 Sporo się zmieści w takie pudełeczko...

Obie szkatułki do nabycia w Galerii "Niespodzianki " w Wejherowie.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze