Na chrzciny

09:30

Witam

Poproszono mnie o zrobienie pamiątkowego pudełeczka na chrzciny pewnej cudnej dzidzi.
Dostałam zdjęcie maluszka, wskazania odnośnie kolorystyki i zabrałam się do pracy.

Dużo zabawy było ze zdjęciem dziecka - trzeba było wyciąć postać z kolorowego tła, obrobić graficznie, nanieść poprawki, bo maluszek ruszał rączką podczas fotografowania i obraz był zamazany.

Efekt mnie zadowolił i powstało owalne pudełeczko, które za zgodą osoby zamawiającej w całości prezentuję:


Szkatułka pleciona na bazie kartonowego dna, cała wypleciona z rurek z papieru ksero, częściowo kolorowych odcieniami dobranych do prezentowanego zdjęcia.


Dno szkatułki wyłożyłam białą, ozdobna tapetą.


Na spodzie wieczka został przyklejony wydrukowany cytat wybrany przez ofiarodawców. 


Takie pudełeczko będzie z pewnością sympatyczną pamiątką dla maluszka i jego rodziny a jednocześnie przedmiotem jak najbardziej użytkowym.

Zdrówka maluszkowi życząc pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze