Drzewka różane nieco inaczej

08:20

Witam

Kolejne drzewka różane, którymi chcę się z Wami podzielić osadzone są w nieco innych wyplatanych osłonkach. Tym razem zdecydowałam się upleść małe koszyki z uszami, które na koniec ozdobiłam decoupagem. Takie rozwiązanie nadało drzewkom fajny, sielski klimacik. 
Drzewka troszkę niższe od poprzedniczek z różną kolorystyką kwiatków, nieco nietypową...


Różyczki zostały przyklejone naprawdę gęsto. Kiedy robiłam pierwsze drzewko miałam ogromny problem z rozmieszczeniem kwiatków. Ale wreszcie znalazłam metodę i ta kula ma 38 różyczek.


Drugie drzewko to efekt zebrania resztek kwiatkowych po kursie, który prowadziłam niedawno w Galerii "Niespodzianki ".
Kosz na spodzie identyczny, jak poprzednik, tylko inny motyw serwetkowy. Bardzo efektowny jest decoupage na czysto białych rurkach z papieru ksero.

Koszyczki plotłam posiłkując się opakowaniem po jogurcie, ale takim niewysokim. Dokleiłam do niego rurki osnowy i wyplotłam górę. Następnie miejsce klejenia zakryłam owijając je spłaszczonymi rureczkami.



Te różyczki są mniejsze i jest ich znacznie więcej, niż poprzedniczek.


W przygotowaniu następne kosze z drzewkami kwiatowymi, ale pokaże je później, żeby Was nie zanudzić)

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze