Wielkanocne koguciki

08:55

Witam

Już powolutku przygotowuję się do Wielkanocy wyplatając pierwsze koszyki - zwierzątka. 
Na pierwszy ogień poszły kogutki. Koszyki tego typu robiłam w zeszłym roku , tegoroczne są troszeczkę inne, ale zasada taka sama: spory koszyk z rączką, a jako ozdoba wypleciony tors z główka kogutka i ogonkiem.
Tym razem zdecydowałam się moje koszyczki - zwierzątka wyplatać w całości z rurek a więc  zrezygnowałam z kartonowego dna. Tym samym wyplatanki jeszcze bardziej upodobniły się do naturalnej wikliny.




Czerwone dodatki zostały wycięte z filcu. Niestety posiadałam tylko dość cienki arkusz, wiec przed wycinaniem spryskałam filc lakierem bezbarwnym w calu usztywnienia materiału. 
Oczy kogutka kupiłam gdzieś w necie.





pozdrawiam

You Might Also Like

16 komentarze

  1. śliczne kurki -pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny koszyczek-ty to masz talent,ja na razie nauczyłam się robić rurki z gazety a gdzie mi do takiego pięknego koszyka-może kiedyś. Jak będziesz miała jakiś kurs w jeleniej górze to daj proszę znać-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kurka,bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kogucik :)
    Dziękuję za odpowiedź na maila
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne koszyczki,
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurze kosze :) Ach żebym i ja tak umiała pięknego kuraka upleść , eh.Podziwiam za ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny koszyczek. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń