Kubeczki

19:40

Witam

No i powstał komplet kubeczków:


Przepis na tą plecionkę podałam dwa posty wstecz. Ja pobawiłam się troszkę splotami i barwieniem.

Część kubków wykorzystam przy spotkaniu z młodzieżą na warsztatach "Kubek z idolem" organizowanych w ferie przez Galerię "Niespodzianki" w Wejherowie, na przykład taki przecierany z gwiazdą piłki nożnej:




albo idolami muzycznymi:




Niektóre kubeczki pasują bardziej do wnętrza w stylu retro:


 
  
 
 

A tego pana już znacie, prawda?




Ciekawe, kto z Was pokusił się o zrobienie kubeczka?

pozdrawiam

You Might Also Like

23 komentarze

  1. cudowne a córcia prosi o ten Z Rihanną,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kubki i bardzo pomysłowe. A tak w ogóle to ten Twój blog, Maggii, jest bardzo fajny i przydatny. Często tu zaglądam, bo od jakiegoś czasu zaczęłam bawić się papierową wikliną i tu pobieram wszelkie nauki:)
    POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kubeczki:) Ja też dużo tu zaglądam i się uczę i podglądam ,a jest co.Dziękuję i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana; takich wspaniałości po prostu nie da się nie pochwalić -SUPER!!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne!!! Już się w nich zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych kubeczkach. ten kubek z pędzlami szczególnie mnie zachwycił:) Pedzle w jednym miejscu..u mnie to niemal graniczy z cudem:D Z przyjemnością dodaję do obserwowanych. I zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne :) Zapraszam Cię po odbiór wyróżnienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubki fantastyczne. Zakończenie jest chyba troszkę inne niż zazwyczaj stosujesz, bardzo efektowne. Czy jest szansa przybliżenia w skrócie metodologii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, że jest, umknęło mi chyba. Dziękuję.

      Usuń
  9. witaj Maggii :) Kubeczki fantastyczne...równiutkie. DOSKONAŁE :D Mam słabość zwłaszcza do tych przecieranych. Powiedz jaką farbą robisz przecierki ??? Tak się zastanawiam...czy można by je zrobić plakatówką, a później polakierować? Co o tym sądzisz?
    Pozdrawiam cieplutko.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecierki robię zwykłą wodną do sufitów, nie wiem jaki to typ farby, bo zbieram resztki po całej rodzinie.
      Czy plakatówka pokryje kolor spodni? No bardzo gęsta chyba, chyba nie ma innego sposobu jak spróbowac i podzielić się wiedzą :)

      Usuń
  10. A mnie podobają się ten z koronką i serduszkiem. Pod wpływem Twoich dzieł dojrzewam do tego żeby spróbować zmierzyć się z tą techniką
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie skusze;))) sa przesliczne i kolorowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze jakie one piekne,bardzo mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te kubeczki !!! Przecierane - śliczne !!!
    Zapraszam po odbiór wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja głosuję za tymi trzema ostatnimi, chyba dlatego, że to nie moi idole:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wciąż obserwuję twojego bloga i zawsze mnie czymś nowym zaskoczysz,zawsze z zaciekawieniem tu zaglądam-pozdrawiam serdecznie-Kasia

    k-deco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kubeczki, każdy ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. witam :)
    dziękuję Maggii,za odpowiedź w sprawie przecierek :D Masz rację,trzeba próbować. Metoda prób i błędów jest czasem niezawodna,choć rady Twoje bardzo cenne :) Jak sprawdzę sposób z plakatówkami - dam znać. Jednak sufitówka będzie chyba tańsza. Pozdrawiam walentynkowo <3
    Alicja

    OdpowiedzUsuń