Walentynkowe serduszka

12:31

Witam

Walentynki, choć to stosunkowo młode święto obchodzone jest w naszym kraju bardzo chętnie szczególnie przez młodsze pokolenie Polaków.
W tym roku 14 luty przypadł w czasie ferii zimowych. Moje dzieciaki niepocieszone, szkolna poczta walentynkowa uruchomiona została w piątek, ale to jednak nie to samo, bo klimat miłosnego zauroczenia jednak najbardziej odczuwalny jest właśnie dziś.
Stara już jestem chyba, bo nie lubię tego święta, konieczności udowadniania uczuć i wszechobecnego blichtru. Ale i ja skusiłam się dzisiaj na zakup serniczków w kształcie serduszek, które z rozkoszą spałaszowaliśmy i teraz  z pełnym brzuchem mogę pokazać Wam kilka serduszek, któe dziś ramo zawiozłam do Galerii "Niespodzianki":








A Wam wszystkim zaglądającym tu do mnie i tym, którzy niezwykle regularnie odwiedzają mój blog życzę morza miłości, nie tylko dzisiaj, ale każdego dnia i w każdej sytuacji życia.
Kochajcie i bądźcie kochane !!!

pozdrawiam

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Witam, robi Pani przecudowne rzeczy, bardzo dużo się od Pani nauczyłam, za co z całego serca dziękuję:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się to tego morza miłości.Serduchowe pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka; wpadło mi w oko to trzecie, takie skromne i jednocześnie wymowne:)
    pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszka !!! Ja też za tym świętem nie przepadam, a właściwie wydaje mi się ono niepotrzebne, ale może młodzi twierdzą inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka, każde w inny sposób zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te twoje serduszka! Tobie też dużo miłości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszka przesliczne....i ja tez nie lubie tego swieta.....ale lubie serca i kolor czerwony-milego wieczoru;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. takie serduszka to fajna forma na początek przygoty z papierową wikliną, robiłam je z dziećmi i wyszły nadspodziewanie dobrze. Powiedz, rurki malujesz przed wyplataniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda dzieciaki nawet maluchy świetnie sobie radzą z serduszkami.
      Maluję po pleceniu ale to niełatwe :)

      Usuń
  9. oczywiście serducha piękne ..talent i jeszcze raz talent masz Madzia a swoją drogą to ja też nie lubię tego nowego święta Walentynkowego,nie czuję się staro ale nie przepadam za tym co nawiedza nasz kraj więc nie czuj się staro bo nie jesteś sama w swojej decyzji o tym święcie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super.Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń