Zainspirowana stylem vintage...

23:58

Od dawna fascynuje mnie styl vintage. Lubię starocie, klimatyczne wnętrza z ich specyficznym zapachem starych futer, kurzu i naturalnych materiałów, z babcinymi koronkami i tykającym zegarem. Uwielbiam niepraktyczne drobiazgi dopracowane w każdym calu zachwycające najmniejszym szczegółem! Kocham zniszczone fotografie z ich upozowanymi, wystrojonymi postaciami i postrzępionymi brzegami, delikatne, ciepłe kolory, sepię ...
Źle czuję się we wnętrzach krzyczących barwami, z błyszczącymi, połyskującymi sprzętami o prostych, praktycznych kształtach - to nie dla mnie !
Oglądając scrapowe kartki wystylizowane na vintage postanowiłam spróbować zastosować ten styl w mojej wiklince. To pierwsze moje próby, więc proszę o wyrozumiałość.
pierwsza skrzyneczka vintage:


Na wieczku nakleiłam zwykły wydruk zdjęcia z internetu wydrukowany na drukarce atramentowej.
Nie wolno go smarować lakierem wodnym, bo się rozmaże  - użyłam lakieru olejowego, który dodatkowo leciutko pożółcił papier, co niezwykle pasuje do założonego stylu.


Wokół zdjęcia nakleiłam gazetowe rurki, a naokoło wieczka jako wykończenie klejem na ciepło przykleiłam naturalny sznurek. Vintage to także koronki, ta jest bawełniana kupiona w pasmanterii za grosze. Naklejona również na klej na ciepło. W środku drewniany koralik służy za zapięcie.


Wewnątrz szkatułki na spodzie oraz z drugiej strony wieczka przyklejona jest tapeta. Pierwotnie była biała, ale pobejcowana dostosowała się do całości.


No i tak to wygląda - pracochłonne ale zadowolenie duże.
Warto spróbować !



You Might Also Like

1 komentarze

  1. prześliczna jest ta szkatułka, bardzo bym chciała taką zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń