Moje kursy i szkolenia

17:19

Zapraszam serdecznie na warsztaty z papierowej wikliny
w Galerii "Niespodzianki" w centrum Wejherowa 
 
NOWE  WARSZTATY !!!
 po raz pierwszy i tylko w Galerii Niespodzianki

SZKATUŁKA Z OBRAZKIEM






a w maju jeszcze warsztaty:






 więcej informacji w galerii w Wejherowie

TERMINARZ WARSZTATÓW 2013


Jeśli terminy Wam nie pasują - proszę skontaktować się z pracownią i ustalić nowy termin kursu zgodnie z Waszym oczekiwaniem.

Prowadzę także zajęcia indywidualne, w grupach u mnie w domu lub miejscu wspólnie ustalonym, kursy w szkołach czy domach kultury.
Przyjadę do Was, jeżeli zgromadzicie co najmniej 3 chętne do nauki osoby.


Relacje z przeprowadzonych warsztatów w zakładce



Zainteresowanych proszę o kontakt:



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Szkoda że mieszkam na drugim końcu Polski (okolice Krakowa)bo chętnie bym z Pani kursu skorzystała.Jeżeli Pani pozwoli to będę podpatrywać prace robione i przedstawiane przez Panią na tym blogu. Cieszę się że tu trafiłam . Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zefirkowo.sasni.eu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są pani prace ja też żałuję że mieszka Pani tak daleko bo chętnie skożystała bym z pani kursu ,jeśli można to będę podglądała Pani stronę bo ja też wyplatam ale tylko koszyczki a ostatnio koszyczki z uszkami .Prace Pani są piękne pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a moze by tak wydac plyte ze szkoleniami?

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja bym chętnie zgłosiła się na kurs!!! Ale niestety mieszkam w okolicach Krakowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace są wspaniałe! Niestety, mieszkam na Lubelszczyźnie i nie mogę wziąć udziału w kursie, a tak bardzo chciałabym pogłębić tajniki wikliny papierowej. Gdyby było możliwe, z chęcią nabyłabym płytkę z instrukcjami wykonania różnych prac. Pozdrawiam, Marta.

    OdpowiedzUsuń