Niedzielny kiermasz

14:49

Witam

W niedzielę uczestniczyłam w bardzo fajnym kiermaszu, organizowanym przez portal zszafywziete.
Czas i miejsce wyjątkowe - toż to Dzień Dziecka był przecież a i plac przed byłym centrum Gemini to miejsce spotkań wielu osób.
Pogoda cudownie dopisała, tłumy ludzi przeszły obok mojego stoiska więc i zadowolenie ze sprzedaży duże.


Tym razem muszę mocno pochwalić organizację kiermaszu: była reklama, było przedstawianie i reklamowanie każdego uczestnika i co mocno wprawiło mnie w zdumienie: pan przedstawiający moją osobę zadziwiająco dużo o mnie wiedział :).
A dla  kupujących dla zachęty co pół godziny losowanie nagród z kuponów, który każdy kupujący otrzymywał od uczestników kiermaszu.

Organizacja na medal!

Poznałam cudowne osoby, bardzo miło spędziłam czas i dziękuję wszystkim, którzy zechcieli nabyć moje prace - oby długo cieszyły Wasze oczy!

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze