Troszkę wiosny dla Was

13:31

Witam

Tak ładnie za oknem, słoneczko do nas zagląda więc porzuciłam na chwilę Zająca i zabrałam się za produkcje bukiecików z różyczkami.

Róże takie, jak zawsze ale koszyki na kwiatki wykonałam nieco inaczej.

Jestem niepoprawnym chomikiem, zbieram wszystko, co wygląda na przydatne. Tym sposobem w moim posiadaniu znalazło się kilka obręczy po szerokich taśmach klejących. Obręcze mają kapitalna cechę: zostały wykonane z grubego i wytrzymałego kartonu o gładkiej strukturze.

Postanowiłam wykorzystać je jako podstawę do koszyka na kwiaty.

Najpierw obręcze okleiłam kolorowymi wydrukami. Tu możecie wykorzystać wszystko: materiał, szeroką wstążkę, papier ozdobny, tapetę czy tak, jak ja wydruki z drukarki atramentowej.
Pamiętajcie, aby przed naklejeniem papieru na chwilę zamoczyć go w wodzie i osuszyć ręcznikiem - zapobiegnie to marszczeniu się papieru podczas klejenia.

Następnie od wewnętrznej strony przykleiłam rurki osnowy - już barwione na żądany kolor.
Korzystając z odwróconego stożka styropianowego jako wzornika wyplotłam kolorowymi rurkami zgrabne koszyczki.

Potem to już standard: połówka kuli styropianowej a na niej naklejone klejem na gorąco krepinowe różyczki.
Niewielka ozdoba na dole i już można wręczać bukiecik :)



  
 

 

 

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze