OK - wracam...

12:22

Witam

Żyję - choć walczę ze zdrowiem (a raczej o zdrowie)
Plotę - choć niedużo, ale się rozkręcam...
Walczę z przeciwnościami losu - choć to niełatwy przeciwnik 

Wracam do równowagi, pozbierałam myśli, poukładałam sprawy i mam ogromną nadzieję wrócić do normalności i do Was - kochani :)
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zaglądali tu do mnie podczas mojej nieobecności  i pytali o mnie - obiecuję zrobić wszystko, by blog nadal istniał i rozwijał się tak pięknie, jak przez ostatnie 3 lata.

Ale dość sentymentów.

Już niedługo na blogu kilka nowych prac, kilka "powtórek z rozrywki", bardzo oczekiwana wymianka z pewna uzdolniona babeczką, wielgachne zamówienie dla miłej klientki oraz nowe FILMY - jeszcze przed Wielkanocą i zaproszenia na cykl WARSZTATÓW.

Do zobaczenia niebawem !

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze