ZEGARY KASZUBSKIE

08:15

Wzięło mnie na folkowe wzory, może to przez to marne lato, a może dlatego, ze kaszubskie zdobienia są piękne,  kolorowe, optymistyczne.

Lubię rzeczy nietypowe - zamarzył mi się w pracowni ogromny zegar. Niejako "na próbę" wykonałam dwa sporych rozmiarów kaszubskie zegary, które zabrałam na Jarmark Kaszubski w Kartuzach:
 
Tarcze zegarów to dwie duże platformy (ponad 50 cm średnicy), wyplecione z rurek gazetowych z nadrukiem. Dodałam tez nieco koloru dzięki rurkom z wydrukowanych, kolorowych pasków papieru ksero. Następnie tarcze ozdobiłam metodą decoupage, korzystając z serwetek we wzór kaszubski. 



Do tych zegarów zamówiłam specjalne mechanizmy zegarowe i długie wskazówki. Umocowane jak w zwykłych zegarach precyzyjnie odmierzają czas :)


Żółto-czerwony zegar dostępny w sklepiku, niebieski sprzedany...

You Might Also Like

0 komentarze