JARMARK KASZUBSKI KARTUZY 2017

08:47

Jak co roku tak i w ten lipcowy weekend  wzięłam udział w jednej z ulubionych moich imprez - Jarmarku Kaszubskim w Kartuzach. Impreza świetnie zorganizowana, z atrakcjami, dobrą muzyką, fajnym żarciem i bardzo przyjaznymi organizatorami.
A i miejsce bardzo przyjemne, bo w parku w centrum miasta.

Pogoda mile mnie zaskoczyła, gdyż wbrew najczarniejszym oczekiwaniom nie spadła kropla deszczu, wręcz przeciwnie - w sobotę usmażyło nas słońce !
Oczywiście, pomimo upału, nie marnowałam czasu...




Kaszubskie zegary odmierzały miło spędzony czas i przyciągały kupujących...

... i w rezultacie pozwoliły na zdobycie II miejsca w konkursie na najładniejsze stoisko !!!


Było super, zapraszam za rok !

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie dziwę się, że zdobyłaś nagrodę. Pięknie u Ciebie. Podglądam Cię od dawna i bardzo podziwiam to co robisz. Ja łatwo się zniechęcam do papierowej wikliny (zwłaszcza z malowaniem mam problemy). Moją uwagę, poza oczywiście fantastycznymi koszykami, przyciągnęły przepiękne sustaszowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń