Wielkie kosze do regału

14:41

Witam

Całe dwa tygodnie zajęło mi wyplecenie zamówionych czterech identycznych koszy, które miały służyć jako wielkie szuflady do IKEA-owskiego regału.

Wymiary bardzo konkretne: 32x34x34. Niby niewiele, ale przy pleceniu wychodzi prawdziwy rozmiar kosza - to jest  naprawdę spory rozmiar. Na jeden kosz potrzeba około 400 rurek.

Kosze plotłam na wzorniku, który sobie zrobiłam na potrzeby tego zamówienia.
Dół pleciony splotem ósemkowym, potem rancik i splot dziewiarski. Jest zostawione miejsce na palce z przodu plecionki aby kosz łatwiej wysunąć z półki.

 Zdjecia z telefonu - przepraszam za jakość.



Plecenie, choć mozolne, przebiegło bardzo przyjemnie.

Za to z kolorkiem nagrzebałam się jak nigdy!!!

Zamówienie złożone było z koszem-wzornikiem z IKEI. Kolor cos między mlecznym, wanilią i jasnym różem. Odpadała bejca bo to kolor nieosiagalny dla tych produktów. Aby pomalować kosze farbą musiałabym zużyć jej mnóstwo, bo nie lubię niedoróbek i każda szparkę zamalowuję - trzy warstwy farby to minimum! Nie chciałam by kosz ważył tonę (farba + grube rury) więc zdecydowałam się pomalować pierwszą warstwę szarą bejcą a później całość przetrzeć na ten nietypowy niebiały  kolor.

I tak zrobiłam z tym, że za diabła nie mogłam trafić w kolor farby i przetarć jest tam tez ze trzy podejścia.

Wyszło, jak wyszło - nie jest to plecionka, którą pokochałam. 
Kosze mają z przodu zawieszki tekturowe i numeracją wykonaną metodą transferu - to mój nowy fijołek poznać dobrze transfer.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze