Okrągłe pudła z deco

21:07

Witam

Wracam do czegoś, co robiłam naprawdę dawno temu. Okrągłe pudełka z pokrywą, na której jest miejsce przeznaczone na papierową wstążkę - takie szkatułki lubiłam wyplatać na początku mojej przygody z papierową wikliną. Teraz do nich wracam dodatkowo zdobiąc je metodą decoupage.



Tak mnie wzięło na mocno kwiatowe wzory. Pierwszy koszyk ma dekorację w maki - urzekł mnie ich kolor. Na drugim koszu królują róże - może nieco wtopiły się w zielonkawy kolor koszyka ale taki był zamiar, by wzorek był tylko delikatnie widoczny. Kolor pistacjowy z jasnym różem - ładny?


Tu na wieczku to nie serwetka tak mi się zgniotła - to z założenia gnieciony wierzch wieczka a na nim decoupage.
Na wieczku poniżej decoupage wykonałam na gładkim, brązowym kartonie. Dodałam nieco złotego reliefu.


Środki koszyków wykończyłam dobraną kolorystycznie tapetą, która również pokrywa spód wieczka.



Na końcu pracy dodałam papierową, cieniowaną wstążkę. 
Zaspokoiłam w pełni moją chęć powrotu do przeszłości. Ale z deco coś jeszcze będzie!

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze