Wianki z piórkami

08:18

Witam

Pokusiłam się o zrobienie dwóch wielkanocnych wianuszków dość nietypowo ozdobionych. 
Wielką inspiracją dla mnie był wianuszek wykonany przez Anię z blogu klimaty moje, zresztą Ania wyplata same cudowne rzeczy, jeśli zajrzycie na jej stronkę to zarezerwujcie sobie sporo czasu, bo tak łatwo nie opuszcza się jej bloga. 
Chodził za mną ten wianek Ani i chodził, aż kiedyś na spacerze całkiem niedaleko mojego domku dojrzałam trawy, jakich potrzebowałam do przystrojenia tego cudaka.
Szerokich wstążek w kropeczki też się naszukałam i kiedy tylko udało mi się zgromadzić materiały zabrałam się do pracy.
Tu jeszcze powiem, że gotowe, pobejcowane i polakierowane wianki leżały w pracowni od zimy. Z reguły  mam kilka form, prac niewykończonych, czekających "na natchnienie" i teraz właśnie ochoczo z nich skorzystałam.

Efekt końcowy jaki jest - sami oceńcie, daleko mi jednak do Ani i sama czuję niedosyt. 





Na dwóch wianuszkach poprzestałam a zerwane trawy cudnie wyglądają w wazonie na oknie.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze