Pudełka z młynem

10:03

Witam

Zamęczę Was w tym tygodniu pudełkami różnej maści.

Szykowałam je na kiermasz, zrobiłam ich sporo starając się różnicować kształty, formy i kolorki.  Kiermasz okazał się kompletnym niewypałem, w niedzielę lało od pierwszych chwil festynu, cudem uratowałam moje prace i oczywiście kompletnie nic nie sprzedałam. Zostałam ze sterta gotowych prac więc będę je Wam kolejno pokazywać :)

Po kaszubskich szkatułkach kolejnymi pudełkami słusznych rozmiarów są dwa ciemnobrązowe pudła z obrazkiem młyna takim, jaki wykorzystałam przy wyplataniu tacy.

Plotłam z barwionych rurek starając się dobrać kolorki do klimatu z obrazka.

Przy wyplataniu pudełek z nakładaną pokrywką bardzo ważne jest, aby pokrywka dobrze trzymała się pudełka. W tym celu zawsze plotę rant pokrywki na  gotowym spodzie zmniejszając go lub zwiększając nieco według potrzeby. Pokrywki muszą ciasno przylegać do pudełka, gdyż zawsze po pewnym czasie użytkowania splot się luzuje.



Lubię dno pudełka wykończyć dobraną kolorystycznie tapetą. Taka sama tapeta jest na spodzie pokrywki zasłaniając nieefektowny kartonik.


Drugie pudełko wyplecione podobnie, na innej formie i tu dodałam troszkę czerwieni.




Pudełka oczywiście do przygarnięcia .

I ogromna prośba do Was !!!!
Może posiadacie w Waszych zasobach obrazki o podobnym klimacie, brakuje mi konkurencji dla młyna - jeśli mogłybyście przesłać na moja pocztę: magdakomar@onet.eu taki obrazek to byłabym bardzo wdzięczna :)

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze