Pudełka z kobietą

10:30

Witam

Tak, jak obiecałam w tym tygodniu chwalę się różnorakimi pudełkami.
Do zrobienia dzisiejszych zainspirowały mnie cudne obrazki znaleziony w necie z kobietami malowanymi przez rożne artystki.

Do pudełek wybrałam dwa, które urzekły nie najbardziej niezwykłą kolorystyką i klimatem.

Pierwsze z nich przedstawia bardzo kolorową damę Afryki, a że dostałam ostatnio bejcę w kolorze "błękit turkusowy" to natychmiast skojarzyłam ją z tym obrazkiem.


Pudełko plotłam dwoma kolorami, wspomnianym już błękitem na rurkach bez nadruku gazetowego oraz rurkami w kolorze "palisander", którym pomalowałam rurki mocno gazetowe.

Ścianki plecione splotem ósemkowym na nieparzystej osnowie dzięki czemu wzorek układa się po skosie.
Szeroki rant to efekt wykonania jednego rzędu splotem z czterech rurek (gima).

Górę wieńczy szeroki, podwójny warkocz.


Spód jak zawsze wykleiłam tapetą.



Wieczko ma wypleciony rancik od spodu tak, by nie zsuwało się z pudła.



Drugie pudełko plecione na identycznym wzorniku, w zamyśle podobne jednakże użyłam innej kolorystyki i innego splotu.


Na ściankach splot ósemkowy odwrotny i pasek z 4 rurek.  
Beżowy kolorek to rurki barwione kawą, brąz to bejca "kasztan" a granatowy jest wynikiem połączenia "turkusu" z "hebanem".


Na dnie dobrana kolorystycznie tapeta.


Taka sama na spodzie wieczka.  I dobrze widać pleciony rancik.


Fajny klimacik ma to pudełko - lubię je.


Myslę, że takich pudeł powstanie więcej, mam troszke tych obrazków z kobietami więc jeśli ktoś chętny, to mogę je wysłać na poczte mailową.

Oba pudełka do wzięcia.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze