Wianki z różnych papierów

12:46

Witam

Za mną ostatnie w tym roku targi artystyczne. To bardzo fajna impreza w mojej gminie, na której panuje wyjątkowa atmosfera dzięki artystom zjeżdżający z Pomorza, których miałam okazje i zaszczyt poznać.

Przed każdym spotkaniem mam wiele pracy i tu przepraszam wszystkich oczekujących na swoje zamówione rzeczy - brakuje mi doby na wszystko to, co powinnam wykonać !
Na szczęście do świąt już nie planuję spotkań w terenie a dziś jeszcze pomęczę Was moimi wiankami, które skręciłam w zeszłą sobotę.

Wianki zrobione z różnych rodzajów papieru. 
Te bielusieńkie powstały z papieru ksero, nie są malowany tylko lakierowane.

z 5 + 1 rurek


 z 4 + 1 rurek


Poniższe wianuszki to resztki barwionych wcześniej rurek gazetowych, czyli resztkowce z 5 + 1 i 6 + 1 rurek:


Beżowy wianuszek powstał z papieru do pakowania prezentów, tego co to wygląda jak papier do pieczenia. Taki wianek nie musi być ani barwiony, ani lakierowany. Ten wykonany skrętem 4 + 1.
Wianek zielony to nieudolna próba ekstremalnego skrętu 3 +1 czyli splotu na bazie trójkata.
Nie próbujcie tego w domu...


A na koniec wianuszki 4 + 1 wykonane z kartek książki telefonicznej. Lekko barwione tak, by widać było nadruk. Z uwagi na to, że książka telefoniczna ma karteczki cieniutko wianki trzeba mocno polakierować.


A jutro ciąg dalszy moich przygotowań do targów...

pozdrawiam

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Jak zwykle zachwycające wianki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wianki z papieru ksero :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wianuszki - wszystkie bez wyjątku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wianuszki!
    wpisuję się pierwszy raz, jakiś czas temu natknęłam się na choinkę z papierowej wikliny, i tak mi się spodobało że sama zaczęłam robić choineczki, stworzyłam już ich kilkanaście małe,średnie, duże i chyba sama założe bloga żeby sie pochwalic swoimi pracami, wczoraj zrobiłam nawet osłonkę na wódkę dla szwagra. zagladam tu codziennie i chyba się zakochałam w papierowej wiklinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cuuuuuuuuuuuuuuuuuuda...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wianki ;) bardzo podobają mi się białe, sa takie eleganckie...

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne wianki :) a te białe podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszki bardzo piękne - takie eleganckie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne wianuszki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, podziwiam i napatrzec sie nie moge, no szkoda tylko, ze moj ulubiony zielony nie wyszedl troche ;) Ale skad tyle czasu masz na to wszystko??? MI kolejne swieta nie wyszly :-/ ale co tam bylebym wyzdrowiala :)
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń