Kiermaszowe choinki

09:27

Witam

Na targi w Szemudzie przygotowałam kilka choineczek. Robione tak jak zawsze splotem spiralnym o różnej ilości rureczek. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.

Najpierw mniejsze 25-cio centymetrowe.

W kolorach pomarańczu i brązu choinka upleciona z papieru do pakowania prezentów.

Wciąż pachnie pomarańczkami...




























Klasyczna zielona ze złotą gwiazdą i ozdobnymi kokardkami.
Kolorek dla Reni...






























I jeszcze brąz w odcieniu kasztanowym.
Listki na choince to oskubana moja tuja z ogrodu, która ma tego pecha, że rośnie tuz przy drzwiach wejściowych i jest w zasięgu moich nożyczek... 
Tym razem listki spryskałam zielonym lakierem w sprayu aby mi nie zżółkły.






























Największe choinki 35-cio centymetrowe:


Zielono-biała choinka miała wyglądać, jak drzewko w lesie leciutko obsypane delikatnym śnieżkiem...






























Inna niż wszystkie bez gwiazdek i bombek choinka w złote róże.































Na koniec klasyczna choinka ze splotu 6+1, zieloniutka z malutkimi koralikami.

































To pewnie jedne z ostatnich choinek w tym sezonie zimowym, bardzo lubię je robić choć mam już lekki przesyt :) tematem.
Niektóre choineczki zostały mi po kiermaszu, więc jeśli chcielibyście je posiąść proszę o kontakt mailowy, obowiązuje już przedświąteczny rabacik!!!

pozdrawiam

You Might Also Like

9 komentarze

  1. cudne wszystkie :) czym malowałaś zielone choinki? bardzo mi się te kolorki podobają, zwłaszcza tej zielono-białej choinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! wic tkwi nie w kolorku bejcy a w rurkach. Otóż dla uzyskania efektu jakby cieniowania, takich ciemniejszych plamek, które bardzo lubię uzywam do wyplatania rurek gazetowych z nadrukiem ze zdjęciami.
      Jak kręce rurki to dziele je na 3 częśc: białe z rantu, rurki tylko z nadrukiem gazetowym i rurki takie, gdzie sa widoczne kolory z gazety.

      potem mieszam bejce najczęściej zieloną, brązy i zóltą az kolorek mi sie spodoba.

      tyle :)

      Usuń
  2. dzisiaj rano tak na szybkiego zrobiłam swoją pierwszą w życiu choinkę i w zwiążku z tym mam pytanko: czy wzornik w środku ma zostać czy można go jakoś wyjąć? i iloma rurkami wyplatać aby choinki wyszły zgrabniutkie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie wykonane choineczki:}

    OdpowiedzUsuń
  4. :))))) Dziekuje Madziu, uwielbiam te Twoje zielenie i nic tego juz nie zmieni :))))
    Choneczki co jedna to ladniejsza, zielone oczywiscie moje ulubione ale na zlota z rozami dluuugo patrzylam :)
    Pozdrawiam cieplutko, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne choinki, szczególnie podoba mi się ta z pomarańczkami:)
    ja się wczoraj poświęciłam robieniu gwiazdek z papierowej wikliny, do okna też coś trzeba powiesić, może zerkniecie? dopiero początkuje w tym temacie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczki są cudownie piękne,zresztą jak wszystkie Twoje wyroby,jestem fanka tych prac i nic tego nie zmieni ;-)

    OdpowiedzUsuń