Na kiermasz u przyjaciółki...

10:26

Witam

Moja przyjaciółka od serca pracuje w gimnazjum prowadząc również Szkolne Koło Caritas.
Jak co roku organizuje kiermasz a fundusze są przeznaczone na paczki i pomoc świąteczną dla najbiedniejszych rodzin.
Gimnazjum  jest w paskudnej dzielnicy Gdyni, najbiedniejszej bodajże a młodzież w nim trudna.
Próbowałam zrobić z młodzieżą parę wiklinkowych rzeczy na kiermasz, ale choć dzieciaki starały się, to powstało niedużo wyrobów.

Postanowiłam więc skrzyknąć parę dobrych duszyczek i w ramach niespodzianki dla mojej przyjaciółki przygotować  rzeczy na kiermasz.
Gotowość bojową wyraziła moja bratowa Majka z synkiem Błażejem i koleżanką Kasią, mój młodszy syn Kuba ze swoja dziewczyną Agą i niezawodna moja czarownica Wikusia.

Oto nasz team przy produkcji aniołów z masy solnej:

 oraz przy kręceniu wianków:

 i ozdabianiu!


Po kilku godzinach wytężonej pracy powstało ogromne pudło przeróżnych wyrobów:




Bombki stroiłam już sama z córą, nie są idealne ale to nasze pierwsze w życiu ozdabiane bombki!

Przyjaciółka bardzo się ucieszyła. Kiermasz w niedzielę - trzymajcie kciuki za ładną sprzedaż.

pozdrawiam

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Przepiękne cudeńka!!! A akcja jak najbardziej szczytna. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszłam z wizażu,więcej fotek pooglądać :)Trzymam kciuki,by się wszystko sprzedało,szczytny cel !!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje, potrzymajcie jeszcze troszkę te kciuki OK ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne :) i na pewno znajdą się chętni na te skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same znajome buźki, jestem pod wrażeniem, naprawdę fajne rzeczy wyczarowaliście!!!
    Pozdrawiam.Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście niesamowici! Trzyma kciukasy za powodzenie kiermaszu!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki. Napewno wszystkie te cudeńka znajdą nowych właścicieli. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko sliczne , Magda tym razem tez nie moge ..
    Może po świętach ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, a prace przecudowne:)pozdrowienia dla całej ekipy:)

    OdpowiedzUsuń