Pojemniczki na kawę i herbatę

16:17

A więc ciąg dalszy prezentów. 
Pojemniczek na kawę już prezentowałam wcześniej, teraz zrobiłam komplet dwóch słoiczków z przeznaczeniem na kawę i herbatę.


Zrobione bardzo prostym sposobem: słoiczek po kawie owinęłam rurkami z papierowej wikliny podklejając je na łączeniach. Następnie pomalowałam bejcą  kasztanową i zieloną/żółtą cieniując tak, by kolorki łagodnie się przenikały.

Powyżej rurek owinęłam słoik jutowym sznurkiem, natomiast dół pozostał odsłonięty tak, by było widać czy słoik posiada jeszcze przeznaczoną zawartość.

Troszkę ozdób z masy solnej, rafia piórka, złocenia dopełniają całość.

Słoiczki do wykonania w jeden wieczór.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Z przyjemnością zaglądnęłam i chętnie powrócę by znów zajrzeć tu na stronę ludzi o podobnych zainteresowaniach pozytywnie zakręconych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie i z przyjemnością gościć Cię będę każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś moim blogowym odkryciem roku 2011! Ojjjjj będę Cie tu często nawiedzac :))) Uwielbiam takie inspirujące do działania blogi:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko jestem zaskoczona Twoimi słowami, aż się zarumieniłam...

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń