Wielkanocne koguciki

08:55

Witam

Już powolutku przygotowuję się do Wielkanocy wyplatając pierwsze koszyki - zwierzątka. 
Na pierwszy ogień poszły kogutki. Koszyki tego typu robiłam w zeszłym roku , tegoroczne są troszeczkę inne, ale zasada taka sama: spory koszyk z rączką, a jako ozdoba wypleciony tors z główka kogutka i ogonkiem.
Tym razem zdecydowałam się moje koszyczki - zwierzątka wyplatać w całości z rurek a więc  zrezygnowałam z kartonowego dna. Tym samym wyplatanki jeszcze bardziej upodobniły się do naturalnej wikliny.




Czerwone dodatki zostały wycięte z filcu. Niestety posiadałam tylko dość cienki arkusz, wiec przed wycinaniem spryskałam filc lakierem bezbarwnym w calu usztywnienia materiału. 
Oczy kogutka kupiłam gdzieś w necie.





pozdrawiam

You Might Also Like

16 komentarze