Walentynkowe serduszka

12:31

Witam

Walentynki, choć to stosunkowo młode święto obchodzone jest w naszym kraju bardzo chętnie szczególnie przez młodsze pokolenie Polaków.
W tym roku 14 luty przypadł w czasie ferii zimowych. Moje dzieciaki niepocieszone, szkolna poczta walentynkowa uruchomiona została w piątek, ale to jednak nie to samo, bo klimat miłosnego zauroczenia jednak najbardziej odczuwalny jest właśnie dziś.
Stara już jestem chyba, bo nie lubię tego święta, konieczności udowadniania uczuć i wszechobecnego blichtru. Ale i ja skusiłam się dzisiaj na zakup serniczków w kształcie serduszek, które z rozkoszą spałaszowaliśmy i teraz  z pełnym brzuchem mogę pokazać Wam kilka serduszek, któe dziś ramo zawiozłam do Galerii "Niespodzianki":








A Wam wszystkim zaglądającym tu do mnie i tym, którzy niezwykle regularnie odwiedzają mój blog życzę morza miłości, nie tylko dzisiaj, ale każdego dnia i w każdej sytuacji życia.
Kochajcie i bądźcie kochane !!!

pozdrawiam

You Might Also Like

13 komentarze