Morski kosz nie tylko dla żeglarzy

14:03

Lubicie morskie klimaty? 
Dla mnie morze zawsze było oczywiste, mieszkałam w Gdyni, na plaży czy bulwarze nadmorskim bywałam nie raz... Tata - marynarz przywoził "morskie opowieści" i zapach bryzy.
Pomimo to nie zakochałam się w klimacie morskiego piachu, muszelek i rozgwiazd, w domu nie stała żadna butelka z okrętem w środku. 

Toteż tym bardziej zadziwiłam siebie plotąc kosz o absolutnie morskim oddźwięku, na kolorach począwszy, poprzez splot i ozdobną zawieszkę.

I wiecie co? podoba mi się!



Kosz z wyplatanym dnem, duży, taki na sporo klocków czy innych zabawek albo domowe tekstylia. 
Świetny również do łazienki o podobnym stylu.


Zawieszka w kształcie rozgwiazdy i uchwyty z jachtowej liny nadają morski klimat



Uwagę przykuwa splot ścianki, przypominający morskie fale. Cieniowane malowanie w kolorach zielono-niebieskich  podkreśla morski charakter kosza.


Co sądzicie o takim klimacie? A tą piosenke po prostu uwielbiam!

https://www.youtube.com/watch?v=rKlYMTvaq68

You Might Also Like

0 komentarze