Zielony golf

08:29

Długi, soczyście zielony swetr z golfem wydłubałam sobie na drutach pomiędzy wyplataniem koszyczków. Uwielbiam takie długie, ciepłe sweterki, bo straszny ze mnie zmarźluch!


Sweterek dziergałam od góry na drutach z żyłką nr 5.5. Nigdzie nie jest zszywany!


Tylko golf dorobiłam na końcu, bo koniecznie chciałam zakończyć go elastycznym sposobem. Golf ma kilka oczek dodanych przy końcu, by leciutko rozszerzał się (druty z żyłką 4.5)


Pierwszy raz robiłam reglan od góry! To bardzo przyjemna robota i stosunkowo łatwa. Aby uzyskać skos co drugi rząd dodawałam z obu stron reglana narzut.


Ściągacze i golf to kombinacja :
3 oczka prawe 1 lewe 2 prawe przekręcane co 2 rząd 1 lewe 2 prawe przekręcane co 2 rząd 1 lewe

Swetr zrobiłam z włóczki angorowej ALIZE: 20 % wełny 80% akryl - jest ciepły, milutki, mieciutki i niegryzacy.  Kupiłam 6 motków ale to za dużo, spokojnie 5 wystarczy, to bardzo wydajna włóczka.


A tak wygląda "na ludziu" czyli na mnie w zimowej krasie ogrodu:



You Might Also Like

0 komentarze