Na ślub

13:39

Zostałam poproszona o wykonanie bukietów, które będą podziękowaniem dla bliskich osób w czasie wesela.  Jako wzór stanowiły bukiety o kwadratowej podstawie, które pokazywałam Wam już wielokrotnie.

Użyte różyczki miały być w czerwonym kolorze, a doniczki brązowe. Tak też uczyniłam i oto efekt mojej pracy:



Dół doniczek ozdobiony został jutowym sznurkiem, na którym widnieje ozdobna taśma z malutką różyczką.


Jeden z kwiatków ma z przodu w serduszku specjalną dedykację:


Taki bukiet nie dość, że postoi zdecydowanie dłużej, niż cięte kwiaty, to jeszcze jest fajna pamiątką tej ważnej uroczystości.

Bukiety tego typu można wręczać również na urodziny czy imieniny a także na inne jubileusze jak rocznice ślubu, komunię, chrzest itp. 

Mam nadzieję, że bukiety zostaną przyjęte z zadowoleniem a wszystkich, którzy pragną wręczyć taką pamiatkę swoim bliskim, zapraszam do kontaktu.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Przecudne i bardzo pomysłowe. Gratulacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń