Hania i "MARGARETKI"

00:04

Witam

Od dziś chciałabym cyklicznie prezentować Wam obrazy malowane przez kogoś z mojej bliskiej rodziny. Hania, bo o niej mowa jest uzdolniona manualnie w bardzo wielu dziedzinach: pięknie rysuje, kapitalnie urządza wnętrza, potrafi mnóstwo rzeczy dekoratorskich zrobić własnoręcznie. 
Jej "malarską duszę" poznałam niedawno i bardzo podoba mi się to, co widzę na płótnie choć zupełnie się na malarstwie nie znam.
Wszystkie prezentowane obrazy Hani są na sprzedaż a zainteresowane osoby proszę o kontakt do mnie mailem.

Jako pierwszy przedstawiam obraz "Margaretki" - mój ulubiony, który sama chetnie bym przygarnęła !

"Obraz akrylowy na płótnie, o wymiarach 50 × 50, sygnowany, zabezpieczony werniksem, gotowy do powieszenia bez konieczności ramy. Cena 195zl. Przesyłka pocztą polską w cenie 25,50 zł "




You Might Also Like

0 komentarze