Skrzynki z deco

11:32

Witam

Taką miałam ochotę zrobić skrzyneczki z deco, które wieczko miałyby wyklejone tapetą.

Skrzynki proste w formie, czworokąty z nieco zaokrąglonymi rogami. Taki kształt jest bardzo korzystny przy wyplataniu wieczka z tekturowym środkiem, ponieważ nie sposób jest wypleść tą metodą "ostrego" kąta na rogach pokrywki. A zaokrąglone brzegi - jak najbardziej wychodzą!



Oba kosze malowałam rozcieńczona bejcą - mieszanką kasztanu i żółcienia. 
Tapetę w lekki prążek miałam na stanie od dawna, najczęściej służyła mi do wykańczania wnętrz koszyków,
w tym przypadku również wieczko od spodu i dno koszyków okleiłam tapetą:

Piękne serwetki kupiłam w Galerii Niespodzianki w Wejherowie i tam zostałam namówiona do zakupu kleju i profesjonalnego pędzla do decoupage. Do tej pory posługiwałam się rozcieńczonym wikolem i pędzlem malarskim. Używając kleju i pędzla przeznaczonego do deco zauważyłam, że różnica w pracy jest ogromna - serwetki nie marszczą się, przyklejają się bardzo szybko i równiutko, nic się nie rwie i motyw wygląda przepięknie.  




Po wyschnięciu kleju kwiaty ozdobiłam złotym relifem. Jestem ze skrzyneczek zadowolona !

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze