Dwa warsztaty w Bojanie: 24, 25 marzec 2013

11:30

Witam

W ostatnich dniach miałam przyjemność gościć zarówno u siebie jak i w naszej przyjaznej robótkom ręcznym bibliotece kilka sympatycznych pań, które z ogromnym zaangażowaniem uczyły się wyplotków z papierowej wikliny. Grupa z założenia jedna podzieliła mi się na dwa dni.

W niedziele gościłam Majkę, Dolores i Agatę u siebie w domku.

 



Powstały piękne koszyki na święconkę, ozdobny wielkanocne i jajko - skręcanka:


Poniedziałkowe popołudnie i wieczór upłynęły nam bardzo pracowicie.



 Grupa świetnie radziła sobie z technikami wyplatania, a prace, które powstały cieszyć będą niejedno oko:

 

 



Dla Oli były to warsztaty zaawansowane, miałam już przyjemność spotkać się z tą przemiłą osobą. Na pierwszym spotkaniu Ola wyprodukowała kurę, a na drugim zajączka:

 

















Bardzo dziękuję Wam wszystkim za bardzo sympatyczną atmosferę, zaangażowanie w pracy i cudowne opowieści (Dolores :) )
Dziękuję również Eli z biblioteki w Bojanie za sympatyczna gościnę :)

do zobaczenia !

pozdrawiam


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Wszystkie takie śliczne prace,były tam chyba same zdolniachy:)Będą cieszyć nie jedno oko bo moje już pocieszyły:)Pozdrawiam wszystkie rękodzielnicze panie:)

    OdpowiedzUsuń