Koszyki z rurek z papieru ksero

09:00

Witam

Właściwie to mocno się zastanawiałam, czy pokazać Wam ten komplet. 
Ostatnio coś mam pecha i raz po raz zdarza mi się jakaś skucha i to najczęściej w momencie, gdy koszyki są prawie gotowe tzn. podczas lakierowania.

I tu też miałam taką wpadkę. 

A że człowiek uczy się na błędach i to niekoniecznie własnych ku przestrodze pokażę swoje nieudane dzieło.

Koszyki zostały zainspirowane bardzo ładnym zdjęciem kwiatków, znalezionym w necie.

Zrobiłam małą szkatułkę z pokrywką, którą ozdobiłam papierową wstążką:


Szkatułka w środku na dnie i na wieczku ma ten sam motyw kwiatowy:


Jeszcze takie ujęcie:


Jest jeszcze mała miseczka:


I większa misa:


Do momentu lakierowania bardzo podobał mi się ten komplecik. 
Motyw kwiatowy wydrukowałam na drukarce atramentowej, nawet się nie rozmazał i nie pomarszczył...

Ścianki wyplotłam z rurek skręconych ze zużytego papieru ksero, który zbieram w biurze i zamiast do niszczarki wykorzystuję go zazwyczaj jako rurki osnowy. 
Tu został użyty do plecenie, gdyż ma dużo ładniejszy biały kolor, niż mają rurki gazetowe.

Maznęłam lakierem ... i oniemiałam: wylazły na zewnątrz wszystkie nadruki, pieczątki, długopisowe napisy, które były skręcone w środku rurek !!!
Szlag mnie prawie trafił, lakier tak mocno wsiąkł w rurki, że spowodował właśnie TO:

Mam nauczkę na długo, a koszyki zapewne wylądują w kominku...

You Might Also Like

10 komentarze