Różane komplety

08:07

Witam
Oobiecałam poprawę w pisaniu i jak widzicie staram się ze wszystkich sił !!

Komplety różane wyschły, więc troszkę Wam o nich opowiem.

Czasem do zrobienia jakiegoś koszyczka zainspiruje mnie nieoczekiwanie jeden obrazek wyszukany w necie czy zauważona gdzieś karteczka. Tak było i tym razem, gdzieś tam rzuciło mi się w oczy to zdjęcie pochodzące z internetu:

Jak już niejednokrotnie wspominałam kocham róże pod każda postacią, więc nie mogłam pozostać obojętna na urok wyżej prezentowanych przystojnych różyczek, i tak powstały różane komplety:
 
beżowy:


i zielony:


W komplecie jest niski koszyczek bez przykrywki:



tak wyglądają razem:


i nieco wyższe również "odkryte":




oraz szkatułka z przykrywką:







Mam nadzieję, że komplety będą cieszyć oko na niejednym biurku czy toaletce.

You Might Also Like

12 komentarze