Wazon dla galerii Pink Nest

13:45

Witam

Z tej samej serii co puzderko z wieczkiem powstał dla potrzeb galerii Pink Nest bardzo prosty w formie wazon.

Wazon nie za duży, na cięte lub suche kwiatki.

Wykonany z kartek z książki telefonicznej o bardzo ładnych, czysto białych kartkach i drobnym, gęstym nadruku.

Rurki osnowy wazonu są białe, gdyż skręciłam je z papieru ksero. Dzięki temu mam na  górze wazonu ozdobny rancik bez gazetowych literek.

Wazon pleciony w dolnej części na wzorniku - starej osłonce na doniczkę, której forma lekko rozchodzi się ku górze, dzięki temu jest idealna do wyplatania wazonów.

Góra pleciona bez formy.

Wazon pomalowany został trzykrotnie wodnym lakierem akrylowym "jedwabisty połysk".

Widok z góry jest taki:


Aby włożyć do wazonu cięte kwiatki trzeba umieścić w środku na przykład uciętą plastikową butelkę  po napoju. I oczywiście mieć ładny bukiecik, tu mój imieninowy:


Wazon do kupienia w galerii Pink Nest.

pozdrawiam

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piekny... Sprobuje tez taki zrobic..moze mi sie uda :)) Ja poczatkujaca jestem,ale...jak nie sprobuje to chora bede :)))
    I najlepsze zyczenia imieninowe :)) Mam nadzieje,ze nie za pozno?? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj koniecznie, tylko pamiętaj o wzorniku, bo łatwiej się robi i efekt gwarantowany.

    A za życzenia dziękuję bardzo, imieniny miałam co prawda 29 maja ale bukiet żywotny wielce i dopiero dziś go wyrzuciłam (zdjęcie sprzed paru dni)

    OdpowiedzUsuń