Powtórka z rozrywki czyli znowu białe z różami

09:32

Witam

Piaty i szósty z serii duży kosz z pokrywką. Chyba rzeczywiście trafiłam ze wzorem, bo przychodzą zamówienia od znajomych Pani, która wzięła pierwszy taki kosz i albo handluje nimi na boku :) albo reklamuje je wszem i wobec, za co jestem ogromnie wdzięczna.


Kosze pracochłonne o czym pisałam wcześniej, ale efekt daje dużo zadowolenia. Podoba się wersja z zielona kokardą, pierwotnie była jeszcze z różowa ale ten zestaw klientki zdecydowanie wolą.


Mam zamówienie jeszcze na dwie kolejne takie skrzyneczki, coś bym chciała w nich zmienić, może mniej tych kwiatów?  Podpowiedzcie proszę, bo już mi się nudzi takie same robić :)


Hmm kiedy je robiłam nie widać było tych krzywizn na górze.. ach zdjęcie prawdę ci powie...


pozdrawiam i czekam na propozycje zmian

You Might Also Like

5 komentarze