Puzderko z wieczkiem dla galerii Pink Nest

17:47

Witam

Puzderka z wieczkiem robiłam już niejednokrotnie. Przepis na tego typu pudełeczko możecie znaleźć tutaj. Sama konstrukcja jest więc już Wam znana, nietypowy jest materiał użyty do wyplecenia tego puzderka, a mianowicie są to rurki z książki telefonicznej. 


Dlaczego właśnie książka telefoniczna? Bo jej bardzo drobny nadruk bardzo podoba mi się w wyplocie :)



Na wieczku nakleiłam wydruk z drukarki laserowej. Jest to obrazek dwójki dzieci tak przerobiony w programie graficznym, że wygląda jak rysunek w ołówku. 
Dzieciaki wybrane przypadkowo, ot taka urocza dwójeczka lecz równie dobrze mogłoby to być zdjęcie Twojego dzieciaka czy fotografia komunijna lub ślubna. Wtedy takie puzderko nabiera szczególnego charakteru i wyjątkowego znaczenia.



Koszyk został wypleciony wraz z dnem splotem ósemkowym a więc nie zastosowałam tu tekturowego dna, tylko dno wyplatane.


Puzderko do kupienia oczywiście w galerii Pink Nest lub do zamówienia z indywidualnym rysunkiem-fotografią poprzez moją pocztę.

pozdrawiam

You Might Also Like

11 komentarze