Biały komplet w róże

20:49

Ech... przypomniałam sobie początki mojego plecenia. Wtedy właśnie miałam przyjemność zrobić kilka białych koszyków z tym właśnie motywem róż.

Tak mnie jakoś naszło na decoupagowanie i powstał biały komplecik.

mała miseczka


wazon


i talerz a raczej niska misa


Komplet ten jest o tyle charakterystyczny, że został pomalowany dwoma kolorami farby: intensywną zielenią w środku i białą farbą na zewnątrz. 

Zależało mi, aby nie było prześwitów pomiędzy rurkami 
Taki efekt można osiągnąć, malując wielokrotnie koszyk wzdłuż rurek dość gęstą farbą.

Tu wystarczyło trzykrotne malowanie i to sprawiło, że koszyki są ciężkie i sztywne, troszkę jakby były zrobione z gipsu czy glinki.





Brzegi koszyczków maznęłam złotą farbą - najczęściej używam malutkiego słoiczka "złotolu" - ma ładny kolor starego złota i dobrze trzyma się na wyrobach. Niestety, jest dość drogi.

Serwetka z różami, którą użyłam do ozdobienia koszyków miała białe tło, więc nie musiałam wycinać tych wszystkich różyczek, tylko zastosowałam metodę wyrywania na mokro, tak jak tutaj.

Na wierzch wystarczyła jedna warstwa lakieru z połyskiem.

Komplet gotowy, jest do wzięcia !

You Might Also Like

2 komentarze