Różane drzewko

16:02

Witam

Skusiłam się na wykonanie różanego drzewka. Tyle zdjęć takich prac widziałam w internecie i wciąż chodziłam koło tego tematu jak pies koło szpyrki. Az wreszcie zakupiłam potrzebna krepinę i wzięłam się do roboty.
Najpierw powstała doniczka co oczywiście było najłatwiejszą praca, bo znaną mi od dawna. Doniczka wykonana troszkę jak ten koszyk z tą różnica, że dół oklejony jutowym sznurkiem


Różyczki metoda cukierkową skręcałam przez jeden wieczór. To mozolna praca i łapki bolą bo krepina sztywna. Niewyobrażalnie dużo różyczek wchodzi na jedna kulę, nie spodziewałam się, że aż tyle.
Konstruując drzewko najpierw wbiłam w styropian patyczki do szaszłyków, które następnie owinęłam sznurkiem. Na koniec różyczka po różyczce przyklejałam je do styropianu przy użyciu kleju z pistoletu.


Niestety kwiatki nie były jednej wielkości i efekt taki sobie. W ogóle zrobiłam kilka błędów przy tym pierwszym drzewku, mam nadzieję, że następne będą ładniejsze.


pozdrawiam

You Might Also Like

23 komentarze