Największy dzwonek na świecie :)

11:02

Witam

Tak mi się przynajmniej wydaje, no chyba że znajdziecie gdzieś w necie zdjęcia dzwonów z papierowej wikliny większych niż 35 cm .

A tyle właśnie ma mój dzwon, choć tak naprawdę nie mój a osoby, do której w ramach wymianki  dotarł był.
Szczerze mówiąc byłam nieco zagubiona otrzymując prośbę o zrobienia tak dużej pracy. Brak wzornika, ogromna ilość rurek i fakt, że plecionka musi wytrzymać zimową aurę troszkę mnie przeraził. Ale wzięłam diabła za rogi i ... za trzecim podejściem... powstał ów dzwon nad dzwony:


Kolor i ozdoby wg uznania osoby zamawiającej, bardzo w moim typie więc robiłam je z tym większą  przyjemnością. Na kasztanowy kolor bejcy położyłam jeszcze lakierobejcę z przeznaczeniem do wyrobów na zewnatrz. Mam nadzieję, że zabezpieczy ona produkt na tyle, by przetrwał zimę.

  
Serduszko dzwona czy jak ktoś woli "bimbałka" została wykonana z owiniętej sznurkiem jutowym piłeczki ping-pongowej.



A żeby było bardziej świątecznie, to do dzwona dołożyłam jeszcze choineczkę...
































pozdrawiam

You Might Also Like

10 komentarze

  1. To chyba sam Zygmunt :)Świetnie wyszedł i choinka również. Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wiekszego nie znalazlam w necie.Wspanialy dzwon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dzieła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzwon przepiękny ! Widać, że się napracowałaś, a rureczki jedna w jedną :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No takiego wielkiego dzwonu to ja tez jeszcze nie widzialam.
    Pieknie Ci wyszedl, jak wszystkie Twoje prace Madziu :)
    Buziaki, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący dzwon. Ja również tak dużego z papieru nie widziałam:}

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy i przyniesie niezapomniane chwile, niech dostarczy Ci wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja go mam :) I muszę powiedzieć, że robi wrażenie :)
    Magii nie wiedziałam, ze tyle z nim problemów będzie :/ i jeszcze kiedyś na cos sie wymienisz :)
    Runa

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny dzwon... chylę czoła przez Twoim talentem...
    ech... chciałabym chociaż w małej części móc tak wyplatać jak Ty...

    pozdrawiam
    EvCiA

    OdpowiedzUsuń