Moje piękne niespodzianki

13:00

Witam

Oj nie było mnie tu długo - grypa paskuda powaliła mnie dwukrotnie i choć jeszcze troszke słaba jestem postanowiłam nadrobić zaległości blogowe.

Jeszcze przed Świętami otrzymałam dalsze wymiankowe niespodzianki. Muszę koniecznie Wam je pokazać,bo są przepiękne.

Cudny szydełkowy bieżniczek, taki dokładnie jak chciałam mieć, w ukochane róże przyleciał od Runy z forum http://maranciaki.pl/forum/. Czyż nie jest piękny?



A niesamowite ozdoby choinkowe to dar Iwonki, zobaczcie jak są różnorodne:









To ulubieniec mojego męża:

Również moje wyplotki poleciały do pewnej przesympatycznej Pani i jej nowo narodzonej córeczki.
Dzwonki do samodzielnego zdobienia:


I pudełeczko - pamiątka narodzin:
 


Tyle zaległości a już niedługo nowe moje prace.
Pozdrawiam, uciekajcie przed wirusami!

You Might Also Like

5 komentarze