Różane komplety

08:07

Witam
Oobiecałam poprawę w pisaniu i jak widzicie staram się ze wszystkich sił !!

Komplety różane wyschły, więc troszkę Wam o nich opowiem.

Czasem do zrobienia jakiegoś koszyczka zainspiruje mnie nieoczekiwanie jeden obrazek wyszukany w necie czy zauważona gdzieś karteczka. Tak było i tym razem, gdzieś tam rzuciło mi się w oczy to zdjęcie pochodzące z internetu:

Jak już niejednokrotnie wspominałam kocham róże pod każda postacią, więc nie mogłam pozostać obojętna na urok wyżej prezentowanych przystojnych różyczek, i tak powstały różane komplety:
 
beżowy:


i zielony:


W komplecie jest niski koszyczek bez przykrywki:



tak wyglądają razem:


i nieco wyższe również "odkryte":




oraz szkatułka z przykrywką:







Mam nadzieję, że komplety będą cieszyć oko na niejednym biurku czy toaletce.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. no napewno, sa piekne a zielen to moj kolor:)bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te Twoje koszyczki:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koszyczki, mnie chyba beżowy najbardziej się podoba. Przyznam się, że przejrzałam Twój cały blog i jestem zachwycona papierową wikliną. Może skuszę się sama coś sobie popleść...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będą cieszyć czyjeś oko!! Są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba komplety są śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczki prześliczne.Najbardziej podoba mi się zielony.
    Jestem ciekawa,kiedy będziesz organizować następny kórs ,sama chciałabym się załapać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuście się kuście na plecenie, bo to fajna zabawa jest !

    A co do kursu - szykuje miejsce na pracownię u mnie w domku, wiec jak tylko uda się to przeprowadzić do końca bedziemy mogły kursować do woli! Może już w lutym jak mrozy trzaskające zelżą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Magii przepięknie wyszły Ci te koszyczki. Nie lubię róż, ale w Twoim wydaniu nie mogę się im oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamala a jakie kwiatki są Twoimi ulubionymi?

    Ja kocham jeszcze frezje za nieziemski zapach i słoneczniki za przepiękne połączenie moich ulubionych barw: zieleni, brązu i żółci.
    Często po nie sięgam w moich pracach, jednakże róże to miłość pierwsza i najczystsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam polne kwiaty i takie w lato staram się mieć w wazonie. Tulipany za ich delikatność i konwalie za ich cudowny zapach

    OdpowiedzUsuń