Muszę się wytłumaczyć...

11:20

Tak długo nie pisałam, że aż mi wstyd normalnie!

Miałam powód, a właściwie mnóstwo zajęć, które kompletnie mnie wchłonęły i nie pozwoliły oderwać się, by skrobnąć paru słów na ukochanym blogu.

Już się poprawiam i w pierwszej kolejności witam bardzo gorąco wszystkich nowo zapisanych - kochani jest mi niezmiernie miło, że grono obserwatorów powiększa się, że chcecie nadal oglądać moje prace, dodawać cudne komentarze, pytać i radzić się.
To raduje moje serce, jakkolwiek patetycznie to brzmi - tak właśnie jest.

Będzie mi ogromnie miło, jeśli zechcecie zagłosować na mój blog w konkursie Blog Roku
Aby to zrobić trzeba kliknąć banerek u góry i wysłać SMS pod wskazany numer. Oczywiście zdaję sobie sprawę, ze mój blog dopiero raczkuje i jest blogowym niemowlaczkiem, dlatego traktuję ten konkurs bardzo rozpoznawczo w kategorii wirtualnej zabawy.

Już niedługo pokażę nowe prace, nazbierało się ich troszkę takich "prawie skończonych" tych wiklinkowych, jak i szydełkowych i "drucianych".

I obiecuję poprawę w pisaniu!!!

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze