Na owoce

07:38

Pleciony koszyk na owoce to chyba najpopularniejsze zastosowanie wiklinowych wyrobów. Papierowa wiklina także świetnie się tu sprawdza.
Całkiem niedawno zostałam poproszona o wyplecenie takiego właśnie koszyka do pięknej, słonecznej kuchni mojej koleżanki. Aranżacja w kolorach słonecznej żółci i soczystej zieleni wymusiła na mnie użycie właśnie takich barw w moim koszyczku. Oto co powstało:


Dno koszyczka zostało wyklejone rurkami i ozdobione metodą decoupage w mój ulubiony  motyw słonecznikowy.


Koszyczek tak spodobał się na kursie wianków, że nie dotarł do miejsca przeznaczenia, tylko został zagrabiony przez jedną z kursantek.
I cóż ja biedna teraz mam zrobić? Nic tylko rękawy zakasać i brać się za drugi...

You Might Also Like

2 komentarze

  1. szczerze powiem, że jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przyjemnie, że potrafię Cię zainteresować moimi wyrobami, tym bardziej, że Twoje to arcydzieła same w sobie :)

    OdpowiedzUsuń