Pudełko z dziewczynką

13:03

Witam

Wiem, wiem obiecałam Wam kursik na filiżankę - kursik "się robi", jest bardzo dużo zdjęć, więc ich obróbka troszkę trwa, toteż proszę o cierpliwość.

A w międzyczasie pochwalę się nowym pudełeczkiem, pierwszym z zaplanowanej serii. 

Z założenia mają to być puzderka z pokrywką plecione z kartek z książki telefonicznej, barwionych na delikatny kolor z jednym akcentem kolorystycznym.


Wierzch pokrywki zdobi rysunek dziewczynki znaleziony w necie, który mnie zauroczył. Dodałam małą ozdobę we włosach dziewczynki, aby nieco ożywić całość.
 

Na ściankach zastosowałam splot ósemkowy odwrotny - bardzo go lubię, choć plecie się nim niełatwo.
Kolorek pudełka bardzo kombinowany - chciałam uzyskać kolor pistacjowy, czy mi wyszło nie jestem pewna - jakiś jasnozielony na pewno uzyskałam!



Dno kosza kartonowe z pogniecioną kartką książki telefonicznej. Mnie się podoba ...


pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze