Szydełko poszło w ruch

09:26

Witam
Och dawno, dawno nie sięgałam po szydełko :) wiklinka przejęła nade mną władze i nijak nie mogę się od niej uwolnić .
Zmobilizowała mnie jednak pewna przemiła Pani zamawiając u mnie kołnierzyki.  A więc wzięłam się do roboty i szybciutko dorobiłam wybrany kołnierzyk w wybranym kolorze.

Na bazie jednego z moich ulubionych wzorów powstał stalowo-szary kołnierzyk z wiązadełkiem.


Część osób pyta mnie o wzór do kołnierzyków. Niestety takowych nie posiadam !
Szydełkuję najczęściej inspirując się jakimś znalezionym w necie zdjęciem, dopasowując ilość oczek i modyfikując kształt ostateczny po drodze wielokrotnie.

Nie jestem więc w stanie dać Wam przepisu na moje kołnierzyki.

Ale mogę pokazać zbliżenie jednej części motywu, z pewnością można z tego zdjęcia wyrysować wzór.


Każdy kołnierzyk po zakończeniu szydełkowania piorę, namaczam na chwile w Łudze, przypinam do deski do prasowania nadając ostateczny kształt i na koniec lekko przeprasowuję.

Wiem, że klientka zadowolona a to dla mnie ogromna satysfakcja :)


Polecam początkującym szydełkującym zrobienie właśnie kołnierzyka. Wzory w necie do znalezienia niektóre naprawdę proste, szydełkownia nie jest wiele, kołnierzyk spokojnie do wykonania w jedno popołudnie a praca jest efektowna i praktyczna.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze