Gazetowy pojemnik z pokrywką

15:18

Witam

Pokusiłam się o wyplecenie czegoś nowego, innego niż dotychczas i troszkę nie w moim stylu. Mam wrażenie, że ciągle kręcę się wokół tych samych pomysłów, kolorów i zdobień, że może mały skok w bok dobrze mi zrobi.
Widziałam w necie dużo podobnych pojemników i nie ukrywam, że wzorowałam się na nich.

Założenie było następujące: duży pojemnik z pokrywką, cały gazetowy z naklejonym motywem retro. Pokrywka miała być cała wykonana z rurek kręconych w koło.

Efekt powiem szczerze w ogóle mnie nie zadawala, a że to tylko próba więc i taka niezbyt udana pokażę, abyście mogły uczyć się nie na swoich ale na moich błędach.

 Nie wiem, czy kiedykolwiek przekonam się do wyrobów gazetowych, jakoś mi one nie pasują. Nawet to pudełko lekko maznęłam patyną, ale i tak wolałabym je pobejcować :)

 Naklejony obrazek kompletnie zlał się z tłem, widać go fragmentarycznie i gdyby ni eto, że kosz jest lakierowany pewnie bym go zamalowała.
A wieczko w połowie kręcenia porzuciłam i dalej normalnie wyplotłam ciąg dalszy. Efekt - średni, nie polecam.

Bardzo proszę o Wasze opinie na temat prac w tym stylu.

pozdrawiam


You Might Also Like

0 komentarze