Anioły różniaste

14:48

Witam

Troszkę mi się nazbierało różnych aniołów plecionych z różnych okazji, zebrałam je więc w jeden post i dziś prezentuję.
Wszystkie plecione właściwie tak samo: splotem spiralnym 6+1. Inne są rurki, których używałam, różnorakie ozdoby i kolorki.
Zapraszam do oglądania.

Pierwszy anioł najtrudniejszy. Nie dlatego, że wykonanie specjalnie skomplikowane ale dlatego, ze zamówiony wieczorem - na rano. Okazja również bardzo smutna - dla kogoś bardzo, bardzo chorego...
Anioł wypleciony z rurek z papieru ksero, cukrowe różyczki, włosy z pakułów.



Drugi anioł też związany z chorobą - na szczęście pokonaną :)  Dla faceta, więc taki raczej męski typ.
Połączyłam w nim rurki białe z rurkami z gęstym nadrukiem gazetowym. 
Anioł ma dwa atrybuty: serce kochającej siostry i krawat jako podkreślenie męskiego charakteru plecionki.
 




Trzeci aniołek prezentuje wymierający gatunek Aniołów - kowbojów. Tu również podkreśliłam charakter anioła kowbojskim kapeluszem oraz fantazyjnie zawiązaną tasiemką. Mocno gazetowe rurki nadają mu surowy wygląd.
Anioł powstał z myślą o Dniu Ojca (gapom przypominam: 23 czerwiec). Jest do przygarnięcia.
 




Ostatni aniołek to wreszcie kobita, z ukochana różą, w ciepłych kolorkach. Rurki z książki telefonicznej pomalowałam kawa rozpuszczalną z odrobina domieszki żółtej bejcy.
Ten anioł  dla chętnych również do kupienia.




pozdrawiam z anielskim uśmiechem

You Might Also Like

0 komentarze